أحمد الفيشاوي يتوعد محمد رمضان من جديد.. وبشرى تدخل على خط المنافسة

1 21٬207

يبدو أن الحرب الكلامية بين الفنان المصري، أحمد الفيشاوي، مع الفنان الشهير محمد رمضان، تشتعل مجددا. وذلك بعد أن أعلن الفيشاوي وضع لمساته الأخيرة حول طرح كليب “نمبر2” الأسبوع المقبل، وكان في وقت سابق قد أعلن أنه يسخر فيه من محمد رمضان واغنيته “نمبر 1”. الأمر الذي أثار موجة من الجدل بين الجمهور على مواقع التواصل الاجتماعي.

وقال الفنان الشهير الفيشاوي فى تصريحات تلفزيونية: “خلصت الكليب وهنصوره خلال أيام لطرحه بعد 15 يوما، والبوستر واضح ده البداية والرد كله فى الأغنية عشان كده أنا مقبلتش اعتذاره وكله هيعرف ليه في الكليب”.

وأضاف الفيشاوي: “الموضوع طبيعي وموجود بين مطربين الراب إننا نرد على بعض بالأغاني وده أنا قدمته من زمان”.

وكان الفيشاوي في وقت سابق قد طرح بوستر الأغنية من خلال حسابه الرسمي على “إنستغرام”، وظهر في المقطع وهو يضع على رأسه تاج “نمبر 2”.

ومن جانبها فاجأت النجمة المصرية بشرى متابعيها بدخولها على خط الأزمة، بتصريحاتها الاعلامية الأخيرة قالت فيها: “اللي نازل وفاكر إنه هيغلب محمد رمضان في تريند هيبقى غلطان.. محدش يفكر ينزل مع محمد رمضان عشان يغلبه في تريند.. أما أحمد الفيشاوي طول عمره خارج الصندوق وطول عمره بيعمل اللي في دماغه ومن أوائل الناس اللي غنى راب، والناس بتتبسط منه حتى لو بيعمل حاجات مجنونة.. متاخدوش الأمور دي بجد.. ده فن وإحنا بنشوف بعض في الكواليس ونسلم ونضحك عادي”.

أقرأ المزيد:

تعليق 1
  1. Fares يقول

    هي بشرى طلعت في الآخر بتقبض نن محمد رمضان؟

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.