هالة العطال طليقة طارق العريان الأولى والتي عاشت معه 10 سنوات تهاجم اصالة بقوة

0 1٬469

دخلت هالة العطال، طليقة المخرج طارق العريان الاولى، ووالدة نجله “عمر” على خط الازمة الاخيرة التي اثارتها صورة طارق العريان مع حبيته عارضة الازياء نيكول سعفان وعقب تعليق الفنانة اصالة الذي اثار موجة واسعة من الجدل”.

وردت “العطال” عبر صفحتها في موقع“الفيسبوك” على كلام أصالة مؤكدة إن الفنانة السورية. تشعر بما شعرت به هي من قبل عندما كانت تنشر صورها مع طليقها طارق العريان وطفليهما.

وقالت هالة العطال: “دي أول مره ممكن أرد فيها، الصورة قاسية عليكي، طيب أنا لما كنت بشوف الف صورةز وابني مش موجود فيها، يا ترى احساسي كان ايه؟. كان أكتر من قاسي كان مقهور، طيب لما كنتي بتكتبي العايلة وابني مش موجود فيها احساسه هو كان ايه؟. أولادك عندهم أب ،ايمن الذهبي حي يرزق، لكن ابني كان عنده أب واحد بس، وللاسف مش حقدر اقول تفاصيل”.

وتابعت: “طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك ايه ، يا تري قاسي ولا حنون زي ما انتي دلوقتي. الجواز والحب والعشرة في تفاصيل محدش يقدر يعرفها، طيب مفكرتيش في يوم من الأيام أن ممكن الأب يشتري إبنه اللي من دمه، ويرفض الظلم، طيب مفكرتيش أن في نفسية ولد. ممكن تتدمر، طيب دلوقت اولادك زعلانين من الكسرة، طيب يتكلموا معه ليه لحد دلوقت”.

واستطردت طليقة “العريان”:

“ارجوكي كفايه في أولاد وأنا من حقي ادافع عن ابني اللي نفسيته بقت مش حلوة، من كتر الحرب علي ابوه، كفاية بعد الانفصال اللي كنت بتمني استمرار ليكم وربنا يشهد عليه بس ده نصيب، والأهم دلوقتي الأولاد، كفايه تشهير في طارق. هو مش خاين وانت عارفه ده كويس جدا والأهم من الراجل دلوقتي الأولاد، بس بلاش نشوة الصورة” .

واختتمت: “هو حر وانتي عيشتي معاه ١٣سنه وانا عشت ١٠سنين، ومعملتيش أي حاجة من دي عمري ،لأن الأهم كان ابني مش أنا، ارجوكي كفاية من فضلك، لأن طارق احسن أب في الدنيا مع اولاده وانتي عارفة ده كويس”.

أقرأ المزيد:

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.