رامي جمال يتغزل بزوجته على طريقته! “مخها في إجازة وقلبها بس اللي شغال”

0 232

تغازل الفنان المصري رامي جمال بطريقته الخاصة بزوجته “ناريمان السيد”. وأرسل لها رسالة رومانسية من خلال صورة نشرها عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام” جمعته بها وعبر فيها عن حبه الشديد لها.

ابتكر رامي نوعًا من الكوميديا ​​بين المتابعين ، بسبب رسالته التي قال فيها بأن زوجته تضع عقلها في إجازة، وقلبها فقط هو الذي يعمل..

واستمر في مغازلتها بأنها بنت أصول وتحملته، ووقفت بجانبه كثيراً.

كتب رامي: “على أد ما بحبها.. على أد ما بنتخانق.. على أد ما بخاف عليها.. على أد ما أنا أكتر شخص بيحب العند.. على أد ما بخاف من البعد.. على أد ما بحاول أحسسك وأمرنك إنه عادي لأني مش ضامن عمري”.

وتابع: “إنتي جميلة وأصيلة وبنت حلال واستحملتي معايا كتير وأنا بحبك جدا.. بس بقولك إيه سيبك من الكلام اللي فات ده كله واسترجلي كده ومتقرفيناش”.

واختتم : “يا جماعة دي مخها في إجازة قلبها بس اللي شغال”.

ردت زوجته ناريمان عليه: “أيوه حضرتك إحنا كستات نعرف ده طول الوقت ونحس بيه طول الوقت وأحياناً بنبقى عارفين بس عاوزين نعرف تاني بردوا مفيهاش حاجة.. قولولوا حاجة يا جماعة ده فاكرني مجنونة”.

تجدر الاشارة الى ان ناريمان أعلنت اعتزالها للغناء عام 2014 بعد زواجها من رامي الذي اتفق معها على الاعتزال قبل الزواج، وصرح أن أسباب طلبه اعتزالها هي صعوبة المهنة على الرجال و النساء على حد سواء.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ramy Gamal (@ramygamalmusic)

 

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.