شيرين ترقص لـ حسام حبيب في مقهى ليلي | فيديو وصور

 

أثار فيديو متداول عبر مواقع التواصل الاجتماعي، الجدل، بعد ظهور الفنانة شيرين عبد الوهاب وهي ترقص لزوجها الفنان حسام حبيب في أحد الملاهي الليلية بدولة لبنان.

شيرين ترقص لحسام حبيب في لبنان

وظهرت شيرين برفقة ابنتيها وزوجها حسام حبيب، حيث كانت ترقص بشكل هستيري، على نغمات أغنيتها الشهيرة ” آه يا ليل”، وكان يبدو عليها عدم الاتزان، ليتبين أن المكان هو ملهى ليلي في بيروت.

وخلال الفترة الماضية، شن جمهور الفنانة شيرين عبد الوهاب، هجوما كبيرا عليها، على خلفية الأحداث الأخيرة والخلافات بينها وبين زوجها حسام حبيب، حيث هاجم الجمهور ترويجها لأحدث حفلاتها في الكويت، والتي من المقرر أن تقام يوم الجمعة المقبلة، الموافق 12 يناير 2023.

 

https://fb.watch/hFnt0laR7F/

 

بعد الخلافات بينها وبين الفنان حسام حبيب، عادت إليه مرة أخرى، حيث ظهرت شيرين عبد الوهاب في مكالمة هاتفية مع عمرو أديب طمأنت من خلالها الجمهور على وضعها الصحي بعد خروجها من المستشفى وفاجأتهم بنبأ عودتها لزوجها السابق حسام حبيب.

انتهاء الأزمة بين شيرين وحسام حبيب

وقالت شيرين: “انا الحقيقة لازم ابقى لطيفة في المكالمة النهاردة، انا زى البومب في حد بيحبه ناس كتير كده وشعوب تقوم وتقعد وفاكرني، أنا سعيدة بيكم وبتدفى بيكم”.

وأضافت: “انا كويسة لسه بخضع لعلاجي النفسي اللي بخضعله من ساعة ما خلفت مريم وهنا، انا باين على صوتي اني مش محتاجة حاجة”.

شيرين عبد الوهاب تستغيث بهذا الشخص ليخرجها من المستشفى.. “فيديو مسرب”

واستطردت: “انا ممتنة جدا للناس عاوزة اقولهم انتم تعبتوا فيا وانا عمري ما هخذلكم ابدا، بشكر اللي قال كلمة حلوة واللي قال كلمة وحشة لانه ممكن يكون مضايق علشاني، قضيت ايام صعبة علشان اتاخدت على خوانة، انا لما صحيت تاني يوم في المستشفى قولت لنفسي انا قاعدة في مكان امين وباكل أحسن اكل وبنام أحسن نومة، وقولت ليه مستغلش ده في اني ابقى افضل، والناس كانوا مدلعني وبقيت احسن”.

وشكرت محمد عبد الوهاب لأنه عرفها على المستشفى قائلة “علشان علموني انام بدري وبصحى بدري.. وهتنازل عن أى قضية ضد اخويا، علشان انا بسامح كل الناس وبخف كده، انا مش هرضى أن امي ترضى تنام معيطة على مخدتها بسبب أن ابنها وبنتها على خلاف”.

ثم كشفت أنها كتبت كتابها على حسام حبيب وعادت له من جديدة، معقبة: “كتبنا الكتاب الساعة ٩ بليل بحضور المقربين”

واعتذرت منه قائلة: “بعتذر لحسام، وان كنت طلعت في يوم اتكلمت عنه احنا كان معمولنا حاجة كبيرة اوي.. الحاجات دي مذكورة في القرآن، انا شيرين وغلطانة اني اتكلمت في العلن”.

بعقد قران رسمي.. شيرين عبد الوهاب تعود لحسام حبيب وتعلق: ” ده حب حياتي”

وأضافت: “انا معرفش احب بسهولة وأكره بسهولة، ده حب حياتي، انا لسه بحبه، واقول للناس انا في أمان علشان انا وسطكم، حسام طيب جدا وهما ناس طيبين جدآ، وانا بوعد الناس كفاية أمور شخصية، وبوعدهم إني هقفل الصفحة دي خالص، وهغني احلى غنا”.

واردفت: “والله القرار اتاخد علشان عارف الضغوطات” وأضافت: “ده احنا هننزل دلوقت نروح ناكل في احسن أماكن في الدنيا،انا مستاهلش اعيش غير في النور”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.