صافيناز ترد على الكويتية ريما الشمري

ردت الراقصة الأرمنية المقيمة في مصر، صافيناز على الفيديو المسيء للشبابة الكويتية ريما الشمري ودافعت عن المصريين بقوة قائلة: “عندما نتحدث عن مصر يجب أن نقف قبل التحدث، لأن مصر بلد كبيرة في الحجم والمقام، وهي أم الدنيا”.

 

وأضافت : “مصر أولادها وشبابها رجالة، والسيدات أيضا بشهامة وجدعنة الرجال، فعندما تفكري أن تتحدثي عن مصر يجب أن تقفي أولا، لأنها بلد قوية ولا يستهان بها على الإطلاق”.

 

وخرجت ريما الشمري في وقت سابق بفيديو   اعتدت به على المصريين، وشتمتهم ووصفتهم بأقذر الألفاظ.

 

قالت ريم الشمري في الفيديو: “هناك بعض المصريين الحقيرين الذين يتحدثون بأن بلاد الكويت لهم، رغم أنهم لا يملكون فيها شيئًا، الكويت لمواطنيها الكويتيين فقط، والمصريين مجرد أشخاص يتم تأجيرهم لخدمة الكويتيين مقابل راتب مجرد خدم”.على حد وصفها.

.

وكالات

 

 

 

3 تعليقات
  1. زائر يقول

    صح مصر نسائها فيهم شهامه والدليل شوفو صافيناز بتهز، وبترقص فق كل مكان وسمعة المصريين ماشاء الله في كل العالم معروفين كذابين منافقين بيجرون وري الفلوس والله شي غريب جايه وحده واطيه تدافع عن ناس سمعتهم مكشوفه للعالم كله

    1. احمد مشالى يقول

      مصر دى بلد الرجاله ياواطى يازباله لولا مصر كانت العراق جعلتكم شويه جزم فى رجليهم.. مصر يازباله هى اللى فتحت ذراعيها وبيوتهم ايكم بس الواحد هيقول ايه انتم يازباله فيكم شواذ كتير عاملين زى قوم لوط عاشت مصر برجالها الشرفاء وجيشها الشجاع ورئيسيها الكريم والشجاع…..

  2. Hossam يقول

    طبعا احنا المصرين واطين ان احنا استقبلنا اوساخ زيكو انتو بتوع الكويت ايام الحرب كان المفروض نسيبكو تتناكو زي كل الشعوب اللي عندها حرب و كنا شغلنا بناتكو في الدعارة زي باقي الدول ولا نسيتو علي العموم ده كرم أخلاق منا و ياريت نمشي من وشكو علشان كلكم تتناكو طبعا انتو بتحبو كده انا بتكلم طبعا رجالتكم الشيمال مش عن الستات ده العادي

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.