وفاء الكيلاني تقصف جبهة مي العيدان بعد أن سخرت منها بسبب صورة قديمة..شاهدوا ماذا قالت!

كما عودت كل ما يتابعها منذ ظهورها على الساحة الإعلامية، ردت وفاء الكيلاني صاحبة اللسان الحاد والحضور الاستثنائي على الإعلامية الكويتية مي العيدان بعد أن نشرت الأخيرة صورة قديمة للكيلاني وعلقت عليها: “صورة وفاء الكيلاني قبل وبعد..والله على بالي سيمون”.

وبشكل غير مباشر، أحرجت الكيلاني مي العيدان بعد أن أكدت أن الصورة لا تعود لها، وقالت: “القمر دي مش أنا ومضايقنيش تشبيهها ليا والصورة دي دايرة بقالها أكتر من سنتين ما علقتش بشكل رسمي لأني مش شايفة عيبة في ملامحها وشيفاها قمر كمان”.

https://www.instagram.com/p/CA78DgcFs2O/?utm_source=ig_embed

وأضافت: “طول عمري كان نفسي شعري يكون ويفي أو كيرلي بدل شعري الناعم. بس حبيت أوضح في الوقت ده عشان التنمر اللي بأه ضد صاحبة الصورة ع السوشيل ميديا من ناس عينيها ما تعودتش تشوف الجمال فبتقبح كل ماتراه”.

واختممت: “وعشان المجلات والمواقع اللي كان نفسي ما تقعش فى خطأ المعلومة وياخدوا بالهم إن ألف باء الإعلام هو التحري عن المعلومة والتأكد من مدى سلامتها قبل نشرها !تحية للجميلة صاحبة الصورة وهارد لك لأصحاب النوايا الحسنة”.

والجدير ذكره، أن الجميع بات يعلم أن الإعلامية مي العيدان متميزة في الانتقادات اللاذعة للمشاهير وأحيانًا التقيل من شأنهم والتنمر عليهم، كما فعلت مؤخرًا بعد أن سخرت من شكل والد محمد رمضان قائلة: “واه شكله يخرع”.

2 تعليقات
  1. اسماعيل يقول

    الاخ مى العيدان يبقى مين من الإعراب عشان نقف على كلامه شخص عشان تشوفه او تسمعه لازم يخوض فى اعراض الناس ناس او متناسى ان ربنا سبحانه وتعالى يمهل ولا يهمل ولابد من يوم تترد فى المظالم فى الدنيا او فى الاخره فيا اخ مى ابعد عن المصريين لانك هتتعب اوى معاهم

  2. Shosho يقول

    مي العيدان مريضه نفسيا

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.