أسما شريف منير: “أنا رومانسية.. وأفكر في الزواج مجددا”

فتحت الإعلامية و الفنانة المصرية أسما شريف منير باب الأسئلة أمام المتابعين عبر خاصية “الستوري” في موقع التواصل الاجتماعي إنستغرام..

وتلقت العديد من الاسئلة كان من بينها:” حابة تخوضي تجربة الزواج تاني؟”، لترد عليها أسما قائلة:.” طبعا أنا بحب أشارك الحياة مع شخص بحبه، ويمكن متوفقتش لسة بس أنا عندي يقين ان نصي التاني موجود، وربنا يجمعني بيه. ويعوضني أنا رومانسية وأهم حاجة عندي عيلتي الصغيرة ومش هيأس حلال ربنا وستر، وربنا يرزقني”.

img

كما وتحدثت الفنانة على المعاناة التي تعرضت لها بعد طلاقها من زوجها الثاني محمود حجازي حيث قالت:. “طبعا، أنا تعبت جدا بعد انفصالي.. بس أهم حاجة أني أخدت وقتي في كل مراحل الوجع. معملتش فيها برم عشان أثبت أني تمام.. بالعكس عيط وانهرت وزعلت احترمت مشاعري والمرحلة كلها، بس مسبتش نفسي أكتئب””.

وتابعت:”دوست على نفسي عشان أقوم أولاً عشان عندي مسؤوليات.. ثانياً أنا مش بعرف أزعل فترة كبيرة بنسى بسرعة، نزلت لعبت رياضة، حاوطت نفسي بأصحابي وأهلي، كتبت خواطري وخطتي الجاية، اتفرجت على فيديوهات كثير تساعدني بسرعة، بصفى بسرعة.. واظبطت على الصلاة، بدعي وبستغفر طول الوقت، سافرت، راجعت كل أخطائي وبشتغل عليها، وأخيرا سامحت فارتحت

وسألتها إحدى المتابعات عن طريقة فقدان وزنها الزائد، فردت قائلة:. “بقيت واخدة بالي من أكلي مش عاملة دايت معين بس.. وكنت بدأت مع مركز (بلوك) المتخصص في مجال التخسيس، رحلة طويلة. ولما خسيت كملت عشان إحساس الخسسان مريح أو اللبس بالذات”.”.

img

مؤخراً خرجت الفنانة منير عن صمتها مؤخرًا وردت على الاخبار المتداولة حول ارتباطها بالمصور الفوتوغرافي حسام عاطف فاروق. المعروف بـ”أنتيكا”، خاصة بعد وجوده معها في جلسات التصوير التي خضعت لها في الفترة الاخيرة، ووجوده معها  في الجونة.

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.