عمرو اديب يشيد بتامر حسني: “اختار يعمل الحاجة الصعبة”.. فيديو

أشاد الإعلامى المصري عمرو أديب بفيلم “مش أنا” بعدما شاهده الآونة الاخيرة، حيث نشر تامر حسنى مقطع فيدية لعمرو أديب وهو يشيد بالفيلم ويصفه بأنه من الافلام المختلفة تماما.

وقال عمرو اديب في الفيديو: “الفيلم مختلف وفكرة جديدة مش كل يوم بتتفرج على فيلم ما شفتوش قبل كده يعني لو في ميزة في الفيلم ده عبقرية انه ده فيلم انت ما شفتوش قبل كده”.

وتابع “تامر فنان ذكي عارف ان العمر بالسينما دايما والسينما بتطول عمر المطرب جدا وبتخليه مستمر لمدد طويلة وبعدين اهتمامه بشغله وكتابته والاخراج والمزيكا وطبعا الرسالة في النهاية مهمة جدا ان الشباب لازم يفهموا ان في طموح وفي امل وان الحياة ممكن مهما كانت المصاعب فيها الواحد يقدر يعمل شيء جميل”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

أقرأ:

تجاوز أغانيها المليار مشاهدة.. تايلور سويفت تطلق أغنية ملحمية جديدة (فيديو)
كيف ألهمت أماندا الزوجة “المذهلة” ريفان سيموني لإنقاص وزنها

بينما ختم كلامه بالقول: “تامر عامل حاجة هايلة حاجة عظيمة انا بحييه وكان ممكن يعمل فيلم اسهل من كده بكثير ويبقى فيه اغنيتين واربعة ورايحين الساحل. وخمسة بحبه بعض والحياة تنتهي انما هو اختار يعمل الحاجة الصعبة”.

بدوره علق تامر حسني على كلام عمرو اديب بالقول “أستاذ عمرو أديب الإعلامي الكبير.. بشكرك جداً جداً على كلامك. فعلاً رأيك يهمني و مبسوط جداً ان الفيلم عجبك  ”.

وكان تامر حسني قد عبر عن سعادته بتحقيق فيلمه الجديد “مش أنا”، 55 مليون جنيه في أسبوعه الأول قائلًا: “الحمد لله اتشجعت انزل الفيلم دلوقتي ونسبة الإشغال 50%؜ ورغم كدا بعون الله حقق فيلم مش أنا أعلى إيراد أسبوعي دولي في تاريخ السينما المصرية والعربية يعني حقق أعلى من فترات ما قبل كورونا والأهم آرائكم الجميلة الإيجابية على الفيلم كله بشكل عام. وأبطاله الكبار ونوعية الدور اللي قمت بيه الحمدلله. وإن شاء الله كل أسبوع هعرفكم أخبار الفيلم”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

أقرأ المزيد

شاهد..جومانة مراد: “كل العالم. حتحسدني انا مع احلى شابين”
السعودية بدور البراهيم تعرض ملابس داخلية.. ثم تتهم منتقديها بعبارات غير لائقة (فيديو)

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.