فنانه مصريه: ” بكره أفعال محمد رمضان ولو أداني ملايين مستحيل أشتغل معاه “

استضافت الإعلامية ” راغدة شلهوب ” في برنامجها نص الكلام الفنانة المصريه الشهيرة حنان شوقي.

وأثناء اللقاء شنت حنان شوقي هجوما على النجم المصري” محمد رمضان ” ناعتة إياه بأنه إنسان غير صادق ولا تحب أن تتابع أعماله وأنه يعتمد في أدائه التمثيلي تقليد النجم الراحل ” أحمد زكي ” .

وبسؤالها عن ” نمبر وان ”وتخييرها بين محمد رمضان وكريم عبد العزيز قالت : ” كريم عبد العزيز في رمضان حسيت إن نور الشريف مماتش ولا أحمد زكي .. حسيت إنه بيشيل الوسط الفني على إيديه ”.

وأضافت : ” مبعرفش أتفرج على حد مش صادق مع إن عنده كاريزما بس هو اللي بيبوظ نفسه لإنه طول الوقت بيمثل أحمد زكي حتى بلعان الريق ” .

وعبرت عن إستيائها من أزمة محمد رمضان مع الطيار الراحل ” أشرف أبو اليسر ” وما تعرض له حيث قالت : ” مبحبش البني آدم اللي يجور على بني آدم وياخد بونت على السوشيال ميديا ويضيع حياة بني آدم ويضيع كيان واحد كول الوقت عايش فيه ومسبش لإبنه ذكرى ” .

واستطردت الفنانة المصريه حنان: ” هو اللي عمل كده في نفسه على فكرة هو صعبان عليا .. المادة لما بتزيد أوي غرور النفس بتلعب مع البني آدم فبتبهدل صاحبها .. ينزل يشوف الناس بتقول عليه إيه يقعد بس مع إبن الطيار .. أنا في حياتي مبكرهش حد وبحب محمد رمضان البني آدم لكن بكره أفعال محمد رمضان ” .

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.