فنانة مصرية تنجو من الموت بأعجوبة.. صدفة تنقذها!

أعلنت الفنانة المصرية ياسمين علي، أنها تعرضت لحادث كبير خلال يوم أمس الاثنين، طالبة من الجمهور ألا ينظر إلى الحياة الظاهرية لأحد.

ياسمين علي تنجو من الموت بأعجوبة

وكتبت الفنانة المصرية عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: مابحبش الطاقة السلبية والله بس أعمل إيه طيب..هاحكيلكم حاجة صغننة… امبارح الساعه 2 بليل من العادة ببقي قاعدة مع بابا وماما ويحيي بنتفرج على التليفزيون قمت عشان أروح أوضتي أنام”.

فنانة مصرية تظهر بفستان يوضح تفاصيل جسمها بإحدى الاحتفالات (صور)

ماس كهربائي في شقة ياسمين علي

وأضافت ياسمين علي: دخلت الأوضه قعدت دقيقه شامه ريحة بلاستيك محروق ومش فاهمه الريحة جاية من فين.. فجأة بدون مقدمات وربنا عالم باللي هأقوله  لقيت السقف علي وسعه مولع نار كله بمعني الكلمة وفجأة النار اتشفطت وبقت مختصرة في الشكل اللي انتوا شايفينه ده وقفلنا الكهرباء ورشينا ماية.

فنانة مصرية تتعرض للتحرش من عامل “الدليفري”

وتابعت: كل ده ف لحظات اتاري الجار من فوق في مية بتنزل من عنده على السقف عندنا فعملت ماس في الكهرباء وحصلت النار اللي شوفتها دي.

ياسمين علي توجه رسالة للجمهور.. ماذا قالت؟

وأكملت الفنانة المصرية: لو ماكنتش دخلت الأوضه في التوقيت اللي روحت فيه.. الله اعلم كان حصل إيه”، مضيفة: ” قبلها بكام يوم كنا لسه عاملين حادثه بالعربية مع عربية نقل كبيرة.

واختتمت ياسمين علي حديثها قائلة: متنخدعوش بالضحك اللي بضحكه ..كل واحد له فيلم عايشه .. احمدوا ربنا علي كل لحظة امان انتوا عايشينها بدون ترويع وعدم ستر وماتبصوش لحياة حد ابدا من بره.

فنانة مصرية شهيرة تكشف عن زواجها عرفيا وعن سبب اعتزالها الفن قالت : ” الدادة بتضرب بنتي “

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.