رضوى الشربيني تعلق على سجود عروسة حسن شاكوش في حفل زفافها.. ما قالته “مفاجأة”

علقت الاعلامية رضوى الشربيني على الصورة المتداولة لعروس الفنان حسن شاكوش، خلال حفل زفافها حيث ظهرت فيها ساجدة على الارض.

وقالت : “انا حاقول ايه ست فرحانة وبتعبر عن فرحتها وبتعبر عن شعورها يمكن هي شايفة حسن شاكوش الرجل اللي بتعمله الحركة دي في الفرح قدام الناس”.

وتابعت “صحيح هي حركة اوفر جدا واحنا كنا اخر حاجة منشوفها ان الرجالة هي اللي بتسجد وبتسجد بعد ما يجيبوا جوال في ماتشات الكورة نحنا اخرنا كنا منشوف العرايس لما بتكون فرحانة اوي ومبسوطة اوي بتبوس ايدين جوزها تبوس راس جوزها تبوس كتف جوزها تحضن جوزها الحمدلله يا رب انت اديتني الراجل الصالح”.

وأكملت: “لكن ست تسجد في فرح شكر لربنا امام الناس وامام الصحافيين ما شوفنهاش قبل كده ولكن كل واحد من حقه يعبر عن طريقة فرحه او فرحته بالطريقة التي تعجبة وهذه الطريقة التي لقتها مناسبة”.

ووجهت نصيحة للنساء قائلة “يا ريت ما في ولا واحدة فيكن تعمل كده عشان ده ما يبقاش ترند وكل واحدة نلاقيلها صورة وهي ساجدة على الارض بفستان الفرح بتحمد ربنا على عريسها”.

أضافت ضاحكة: “ما يصحش يعني فكرة اني وحدة ست هانم لادي تنزل على ركبها ومن ركبها على الارض امام الناس يعني بفستان الفرح ولبسي وحاجاتي كله ما يصحش وبعدين يعني كأنثى لا ايه ده”.

 

 

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.