تسريب صورة لـ ياسمين عز قبل عمليات التجميل.. ستنصدم !!

حققت الاعلامية المصرية ياسمين عز شهرة كبيرة في العالم العربي بسبب طريقة كلامها في برنامجها كلام والناس وحرصها دائماً على الدفاع عن الرجال.

لم تقف ياسمين في صف النساء وهذا ما جعلهم يبحثون عن معلومات أو صور نادرة لها بهدف الاساءة لها او الانتقام منها.

تم تسريب صورة قديمة جداً لها ظهرت بملامح مختلفة للغاية عن ما هي عليه اليوم من ناحية الانف والفم والخدود وشكل العينين وتسريحة الشعر مما جعلها عرضة لـ الانتقادات اللاذعة.

مؤخراً هاجمت الممثلة السورية سارة نخلة الإعلامية المصرية ياسمين عز بعد  تصريحاتها الأخيرة في برنامج رامز جلال فيما يتعلق بعمليات التجميل التي خضعت لها.

وقالت: “لما حد يسألك عاملة تجميل يعني أكيد ما يقصدوش ليه إنتي بيضة بس سبحان الله اللي على راسه بطحة بقى ما هي حقن الجلوتاثيون اللي واخداها عند الدكتور إياه عشان تبيضي لونك دي أول حاجة خطرت على بالك عشان تنكريها عشان الشعب كله عارف لونك قبل وبعد الحقن وأكيد يعني لو مسكت حاجة ومسحتي إيدك أكيد أكيد مش هايطلع بودرة يعني”.

وأضافت: “ما هي حقن بالوريد بس خلي بالك بتأثر على الكلى دي معلومة نسي يقولهالك فرعونك الدكتور… أما الشعر فهو كله اكستنشن طبعاً وعند الكوافير إياه برضو اللي بشوفك عنده دايماً الفرعون السوري، تقيلة دم وباردة والكاريزما زيرو والمحتوى ٣ زيرو جنب بعض عديمة المحتوى”

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.