حورية فرغلي ترد على طليقة حسن شاكوش وتكشف حقيقة علاقتها به

خرجت الفنانة المصرية حورية فرغلي عن صمتها وردت على طليقة مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش، وكشفت حقيقة علاقتها به.

وقالت: والله عمري ما شفت حسن شاكوش ولا أعرفه شخصيًا، وأضافت أن تصريحات طليقته أن ثالث حرف من اسم الفنانة راء، مش شرط حورية بس ما في شيرين ؟، أنا أصلًا مبصاحبش أكيد مش هعرف راجل متجوز، وأنا مش كده خالص”

وأضافت: “ومع احترامي لشاكوش أنا مش بتاعت الكلام ده، آخري صداقة، ولكن أنا عمري ماشفتوش حتى بسمع بنت الجيران اللي هي مش عليها صورته، ولو الموضوع انتشر بالشكل ده هرفع قضية تشهير.”

كشفت ريم طارق في وقت سابق، تفاصيل مثيرة بشأن طلاقها غيابيًا، وقالت:” كنا في نهار رمضان، وكان في ممثلة مشهورة عندها مشكلة صحية راح أكل معها في شاليه بالعين السخنة، ولما رجع البيت كتبت له وصلت يا حبيبي”، وأكدت أن بينهما علاقة.

وأضافت: “قعدت 30 يوم في شهر رمضان أشوف حاجات زي كدة ومختلفة، وفي وقت من الأوقات الفنانة دي حبت تسمعني صوتها، كانوا مع بعض وقعدت تضحك” وأشارت إلى أن ثالث حرف من اسمها الراء.

وتابعت: “سبب آخر، كنا في رمضان وكان يبث لايفات وقال لي سأحصل على هدايا عبارة عن مبالغ من المال، وكان يقول لي يحرم عليّ كل جنيه بيدخل من تيك توك، هاخده وهتبرع به لجمعيات خيرية للأطفال، فرحت عشان قالي إني اللي هتبرع، ولما اللايفات خلصت الموضوع اتنسى.. وأخد الفلوس.”

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.