لارا اسكندر تفاجئ جمهورها بمولودتها الأولى.. ولهذا السبب أخفت حملها

فاجأت النجمة المصرية لارا اسكندر، متابيعها على مواقع التواصل الاجتماعي بإعلانها عن أمومتها حيث أكدت أنها أنجبت “طفلة” مطلع العام الجاري 2020. مشيرة أنها أخفت هذا الأمر خلال فترة الـ 9 أشهر الماضية عن الأنظار احترامًا لقدسية وجود إنسان صغير يكبر بداخلها. وأنها بحاجة الى الوقت المناسب لإعلان الخبر.

ونشرت مقطع فيديو من جلسة تصوير كانت قد خضعت لها لصالح مجلة Marie Claire، عبر حسابها في إنستغرام.

وكتبت لارا اسكندر في تعليقها على الفيديو قائلة: “2020 كانت سنة كلها أحداث غريبة وما كانتش سهلة على ناس كتير، وأنا واحدة منهم.. بس في بدايات السنة اكتشفت إن ربنا بعتلي هدية و نعمة ملأتني بالأمل.. كنت دائمًا عارفة إني مش هأعلن الخبر إلا في الوقت المناسب لأن ما فيش حاجة أكتر قدسية من إن إنسان صغير يكون بيكبر جواك. والوقت المناسب هو دلوقتي”.

وتابعت لارا اسكندر: “مش قادرة أشرح كم المشاعر اللي حاسة بيها. بس ممكن أقول إن قمة السعادة و الفرح (مع شوية تعب و إرهاق) مش تعبيرات كافية لإحساسي دلوقتي، دائما بحاول أشارككم أخباري على قد ما أقدر. بس دائما برضه باحرص على أن تكون في حدود ثابتة لما تكون الأخبار متعلقة بحياتي الشخصية وحياة عائلتي”.

وأردفت قائلة: “ودلوقتي وأنا بابدأ حياتي الجديدة كأم، باسألكم إنكم تتفهموا إني هافضل متمسكة بالحدود دي ومتمسكة بخصوصية حياتي وحياة عائلتي. وأتمنى انكم تتمنولنا السعادة في حياتنا الجديدة، أنا مبسوطة جدا إني بشارككم الخبر ده، حتى لو كان متأخر بـ9 شهور”.

أقرأ المزيد:

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.