“ساعات شيطاني بيغلبني”.. أسما شريف منير تعتذر بعد صورة جريئة!

تراجعت مدونة الموضة أسماء ابنة النجم المصري شريف منير عن نشر صورة جريئة لها. ووجهت خطاب اعتذار وشرح للصورة لجمهورها قائلة أنها “لا تحب لبس لبس مكشوف ولكن انجرفت ورا الدنيا اللي مش باقية”، حسب تعبيرها.”

نشرت أسماء شريف منير عبر حسابها على Instagram صورة بملابس مفتوحة أحبت الظهور فيها خاصة بعد أن فقدت الكثير من وزنها خلال الفترة الماضية. لكن التعليقات التي انهالت عليها كانت سلبية في الغالب. حيث رأى معظم المتابعين أن الصورة كانت جريئة ولا تليق بشخصيتها التي اعتادوا عليها وأن الملابس المعروضة لا تناسبها.

وفي خطوة جريئة من جانبها أعلنت أسماء شريف منير تجاوبها مع رغبة متابعيها. الذين كشفوا أنها كانت منسجمة للغاية مع أفكارها المحافظة بشأن الملابس. وحذفت الصورة مشيرة إلى أنها ستقاوم ستقاوم رغبتها في ارتداء الملابس المكشوفة خصوصا بعد فقدان وزنها.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@asma.sherif.moneer)

ونشرت أسما شريف صورة جديدة لها باطلالة صيفية مبهجة. ووجهت رسالة مطولة الى المتابعين بشأن قرارها في ارتداء ملابس أكثر محافظة.

حيث كتبت : “مسحت الصورة اللي فاتت وقلت أنزل دي، بس عشان ساعات شيطاني بيغلبني زي باقي البشر. و ساعات بحس بالذات بعد ما خسيت أني عايزة ألبس لبس حلو وبناتي كده وأفرح أني بقى شكله حلو عليا بس الصح صح مش هقاوح. أنا أصلاً مش بحب ألبس لبس مكشوف في العادي بس انجرفت ورا الدنيا اللي مش باقية. فهقاوم الإحساس ده وهركز مع نفسي وفي لبسي أكتر”.

و أضافت: “وهحاول أنقي لبس يكون معتدل وحلو عشان أشجع نفسي والبنات اللي متابعني أنهم يلبسوا لبس حلو في نفس الوقت مش مفتوح. مش عيب أن الواحد يعترف بغلطه وطول الوقت يحاول أنه يبقى أحسن، وبشكر المتابعين اللي لفتوا نظري بطريقة ذوق”.

اختتمت: “كل سنة وأنتم طيبين وحبايبي ودعمي، ربنا يفرح قلبنا كلنا ويهدينا بحبكم”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.