مشادة بين حسن شاكوش وزوجته والأخيرة تطلب الانفصال !!

استضافت بسمة وهبة في برنامجها العرافة مطرب المهرجانات حسن شاكوش وزوجته ريم طارق حيث يعتبر هذا الظهور الأول لهما بعد زواجهما مؤخرا .

أثناء اللقاء حصل خلافا بين حسن شاكوش وزوجته وصل إلى تهديد الاخيرة بالانفصال وانتهاء العلاقة، بعدما قال شيخ العرافين أن “شاكوش” متزوج من سيدة أخرى .

لفت شيخ العرافين إلى أن شاكوش متزوج من سيدة تسكن في فيلا بمنطقة التجمع، وهي ايضاً من أهدته السلاسل التي يرتديها دائما، وأهداها هو سيارة .

ووجه حديثه إلى زوجة  شاكوش: “عارفة السلسلة الصغيرة اللي في رقبته اللي مبيقلعهاش مين اللي جايبهاله .. عارفة إن عنده فيلا في التجمع وقالك على الجوازة والعربية اللي جابها ” .

وأضاف: “والعروسة هو مقالكيش يا ريم ولا إيه؟ .. ما تقول يا حسن، متجوز يا ريم ومش انتي .. عارفة مين اللي جابلك الكلب الهدية اللي حسن جابهولك، العروسة اللي باعتاه للعروسة” .

غضب حسن شاكوش وهدد بالانسحاب من الحلقة، وطالبته بسمة وهبة بالهدوء والرد على شيخ العرافين، فرد قائلا: “كنت داخل مشروع جواز وهي عارفة قبل ما اتجوزها وكانت من التجمع” .

علقت ريم قائلة: “أنا عارفاه بس مش كل حاجة بيقولها كدب .. هو جاب الكلب منين إيش عرفه، ده الكلب لسه جاي .. خلاص يا جماعة حصل خير هو موضوع وانتهى، أنا بتكلم عن موضوعي أنا” .

وأكد حسن شاكوش عدم زواجه من غير زوجته فائلاً: “كان فيه عروسة كنت هرتبط بيها بس محصلش نصيب وكل ده من قبل ما اتقدم لريم، وحياة أمي أنا لا متجوز في التجمع ولا في أي حتة هي الوحيدة اللي معايا” .

وأكد: “لو فيه واحدة معاها ورق يثبت إن أنا جوزها تطلعه” .. ثم قبّل مطرب المهرجانات رأس زوجته ريم طارق واعتذر منها .

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.