ريم طارق: زواجي من حسن شاكوش ابتلاء من ربنا.. وأمر بفترة سيئة

أعلنت ريم طارق زوجة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، أنها تمر بفترة سيئة للغاية، وأشارت إلى أنها تصلها رسائل تزعجها طوال اليوم.

قالت ريم عن زواجها من حسن شاكوش خلال مداخلة مع برنامج “الوسط الفني” : “ابتلاء من ربنا، وأنا صابرة عليه، وربنا سيخرجني منه على خير”.

وأضافت أنها لا تستطيع حملان هاتفها، وتصلها رسائل مزعجة ولا تعلم ما الأمر الذي فعلته حتى يصلها مثل هذه الرسائل والعبارات.

وأكدت أن حالتها النفسية تزداد سوءاً، كما انها فقدت التركيز لكنها على قناعة بنصيبها.

وطالبت كل فتاة على وشك الزواج، أن تكون حذرة في اختيارها، وأن تترك المشاعر والعواطف على جنب.

بدوره إعتذر مغني المهرجانات الشعبية حسن شاكوش، من جمهوره عن الأزمه الأخيرة مع زوجته ريم طارق.

وقال عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي “إنستغرام”: “الحمد الله والشكر ليك يا رب على كل حال..الحقيقة الفترة اللي فاتت شاركنا معاكم مشاكل كثيرة مكنش ينفع إننا نشاركها معاكم لأن محدش يعلم شيء طلاما محدش شاف حاجة”

وواصل:”وأنا برضو هفضل عند قراري مش هتكلم في أي تفاصيل حتي مهما سمعت أي تجريح، بس حقيقي كل شخص هيتسأل قدام ربنا عن كلامه بس الحمد الله”

وأضاف: “وأنا حابب أعتذر لكل أهل بيتي وجميع أفراد إدارة أعمالي وكل فرد في فرقتي على الإساءة اللي بيتعرضولها يوميا من خلال السوشيال ميديا وخارج السوشيال ميديا، وآسف تاني لكل أهل بيت في مصر وبرا مصر علي الإساءة اللي حصلت علي السوشيال ميديا”.

وتابع: “وحابب أشارك معاكم التريند بطريقة كوميدية وفيديو ترفيهي علي التيك توك بدون الإساءة في أي شخص..ربنا يعلم إنها حاجة ترفيهيه فقط، وربنا يهدي حال الجميع، والحمد الله على كل شيء”

واستطرد:”وانتظروا شغل جديد الفترة اللي جاية دعواتكم”. وختم منشوره بجملة “عبستك إزاي وانتي مش بستاني”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.