بعد رفضه العمل مع شيرين عبدالوهاب.. لن تتوقعوا من هي الفنانة التي اختارها إيهاب صالح ليتولى إدارة أعمالها؟!

في الأيام القليلة الماضية أعلن إيهاب صالح انهاء تعاونه مع الفنانة شيرين عبد الوهاب في إدارة أعمالها، وفاجأ الجمهور  بإعلان توليه إدارة أعمال الفنانة كارمن سليمان.

شارك إيهاب صالح عبر حسابه الخاص على موقع التواصل الاجتماعي “تويتر” صورة له برفقة الفنانة كارمن سليمان وزوجها الملحن مصطفى جاد وعلق عليها قائلاً: “سعيد وبتشرف جداً إنى أعلن رسمياً إدارة أعمال النجمة كارمن سليمان. كارمن حد موهوب فوق الطبيعي، شخصية في منتهي الجمال والرقي ومن وجهة نظري هي المستقبل عشان عندها كل الامكانيات وهي عارفة إني فان كبير لها من قبل مشتغل معاها فعلاً كارمن إن شاء الله الميجا ستار القادمة من مصر للكل الفترة الجاية وافتكروا كلامي ده كويس”.

واضاف: “طول حياتي بحب التحدي و الحمد لله بكرم و توفيق من ربنا كبير دايما بكون قد التحدي. شكراً على كل الدعم من كل الناس و كل الامنيات الجميلة الفترة إللي فاتت و أللى جاي إن شاء الله. أملى فيكم كبير بعد ربنا سبحانه وتعالى”.

واختتم: “لجمهور كارمن بقي، الكل يجهز نفسه كويس عشان إن شاء الله في أخبار كتير حلوة و جامدة قريباً و يا رب ابقي عند حسن ظنكم”.

وكتب حول قراره عن شيرين قائلا:”قررنا إن من الأفضل لينا إن نحط صداقتنا والعشرة قبل أي حاجة، وإني ابتعد عن إدارة أعمال شيرين، وده أكيد لمصلحة الطرفين ولينا أسبابنا، مبروك وشكرًا يا شيري من كل قلبي ويا رب أكون على قد وعدي وكلمتي ليكي، أني دايمًا في ضهرك والحمد لله الدنيا دارت من أول وجديد وتكسري الدنيا حفلة بعد حفلة، وخلاص أهو الألبوم على أبواب، ومتأكد أنه هينجح نجاح غير عادي”.

وتابع: “فرحان بشكل ملوش وصف بنجاحك، ورجوعك بالقوة دي وده إللي اتعودنا عليه منك طول السنين دي، أنا كده كده دايمًا موجود زي ما انتي عارفة، وربنا يديم كل اللى بينا على خير وآسف لو في أي لحظة كنت قصرت معاكي بأي شكل، أحب أشكر كمان جمهورك أكيد إللي مشوفتش منه غير كل خير وحب، شكرًا بجد من كل قلبي.

واختتم: ربنا دايما يحبب فيكي خلقه، ويبعد عنك أي شر بكل أشكاله ويكتب لك السعادة، أتمنى التوفيق لمديرين الأعمال الجايين، وادعمهم دايمًا بأي شكل أكيد عشان تفضلي دايمًا على القمة.”

إيهاب صالح هو رجل أعمال مصري، يشغل حالياً منصب الرئيس التنفيذي لشركة أو ميديا هوليدينج منذ ديسمبر 2015 في جمهورية مصر العربية.

كما أنه عضو في لجنة المراجعة ومجلس الرقابة في قناة يورونيوز منذ يوليو 2015، وشريك مؤسس في شركة EquiCorp Advisors منذ أبريل 2013.

ويُعد شخصية سادة وله خبرة كبيرة في مجال الأعمال. وقد عرفت الجماهير إيهاب صالح من بيان صدر عن الفنانة شيرين عبد الوهاب، حيث تم تعيينه مديراً لأعمالها في بيان إعلامي.

يتمتع إيهاب بمهارات قيادية ومالية عالية، وقد أثبتت سمعته في صناعة الأعمال الناجحة في مصر.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.