الكويتية مي العيدان تسخر من الحجز على اموال محمد رمضان.. “شكله حاطط فلوس في حمام السباحة”

0

سخرت الاعلامية الكويتية المثيرة للجدل مي العيدان من اعلان النجم المصري محمد رمضان عن قيام دولته التحفظ على امواله وتأكيده ان لديه اموال في منزله.

وقالت الاعلامية العيدان، عبر حسابها الشخصي في انستغرام، تعليقا على كلام محمد رمضان: “التحفظ على أموال محمد رمضان . . قاعد يعترف ان عنده فلوس في بيته . . شكله حاطط فلوس في حمام السباحه  ”.

نشر النجم المصري ” محمد رمضان ” مقطع فيديو عبر حسابه الشخصي في موقع تبادل الصور والفيديوهات ” إنستجرام ” أعلن من خلاله عن تحفظ الدولة على أمواله وتلقيه هذا الخبر صباح اليوم بمكالمة هاتفية من أحد البنوك .

فقال محمد رمضان : ” صباح الخير .. صحيت النهاردة من النوم على تليفون من البنك بيقولي أستاذ محمد رمضان قولتله أفندم قالي الدولة تحفظت على فلوسك ” .

وتابع : ” فقولتله أنا وفلوسي وبيوتي ولحم كتافي ملك بلدي وملك أهل بلدي إيه المشكلة يعني .. قالي يعني أنا قولت أقولك علشان متتحطش في موقف محرج وانت بتشتري بالفيزا ممكن متلاقيش فلوس ” .

وأضاف : ” قولتله الشعبيين اللي زي حالاتي والفلاحين والصعايدة أد ما بيحطوا في البنك أد ما بيسيبوا في بيوتهم .. مستورة .. صباح الخير يا مصر ” .

وكتب محمد رمضان في تعليقه على الفيديو : ” أنا ومالي مِلك بلدي و أهل بلدي .. اللهم لا اعتراض ” .

 

 

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.